Székhelyszolgáltatás
16. kerületben
A székhelyszolgáltatás keretében biztosítjuk Önnek a cég bejegyzett székhelyét. Kihelyezzük cégtábláját. Szükség szerint elkészítjük új bélyegzőjét. Biztosítjuk a cég székhelyre érkező iratainak átvételét, a szükséges céges iratok őrzését. Értesítjük Önt küldeménye érkezéséről és ha valaki a cégét keresi a cég székhelyen. Továbbküldjük leveleit az Ön által megadott címre. Székhelyszolgáltatás mellett teljes körű irodai szolgáltatást biztosítunk: telefon, fax, fénymásolás, tárgyaló használat és egyéb adminisztrációs szolgáltatások. Székhely szolgálat az Ön sikeréért!
Igény esetén virtuális iroda funkció saját telefonszámmal és recepcióssal aki telefonhívásait kezeli.
Nem töltheti be bármilyen ingatlan a székhely szerepét
„A cég székhelye a cég bejegyzett irodája. A bejegyzett iroda a cég levelezési címe, az a hely, ahol a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása, valamint ahol a külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik.” (7. § (1))
A székhely törvényes működésének további feltétele - Székhely cégtábla
A székhely törvényes működésének további feltétele, hogy „A cégnek a székhelyét cégtáblával kell megjelölnie.”Székhelyszolgáltató cég működésének tehát nincsen kizáró oka, amennyiben teljesíti a jogszabályban előírt székhelyre vonatkozó feltételeket.
Székhelyszolgáltatás és a hivatalos levelezés
A székhely és a központi ügyintézés helye eltérhet, így az utóbbin tevékenykedik a menedzsment, ott történik a döntéshozatal, és a tényleges ügyintézés, míg az előbbi helyszínen kerülnek átvételre az üzleti iratok, a hivatalos levelezés is innen zajlik. A székhelyszolgáltató cég teljesíti a székhellyel összefüggő jogszabályi kötelezettségeket is.
Virtuális titkárság
Megpróbálta már valaha megbecsülni az egyes fogadott telefonhívásainak értékét? És az elmulasztottak értékét?
Akár egy magán címen üzemelteti cégét, akár új piacot szeretne megcélozni, vagy rengeteget van úton, e szolgáltatás keretében biztosítunk Önnek egy telefonszámot, melyen képzett recepciósaink az Ön nevében válaszolják meg hívásait. A hívásokat és/vagy üzeneteket továbbítjuk Önnek, professzionális megjelenést biztosítva cégének minden körülmények között.
Előfordult már Önnel is, hogy elutazott vagy olyan helyen tartózkodott hosszabb ideig, ahol nem tudta leveleit, telefonjait intézni? Ilyenkor jól jönne, ha lenne egy titkárnője!
Amennyiben szabadságra, külföldre megy, vagy éppen olyan programon vesz részt, vagy olyan helyen tartózkodik, ahol nincs internet, vagy éppen nem tudja telefonját felvenni, a szolgáltatásunkkal - mint egy titkárnő - üzeneteit átvesszük és Ön bármikor elektronikusan, összegyűjtve lekérheti.
Így elérhetetlensége alatt is elérhető lesz partnerei számára!